Aktualności

Regionalna Izba Gospodarcza zaprasza na szkolenie

dodał:j.c. 2015-02-27 13:15 Kategoria: Szkolenia / Kursy / Konferencje

Serdecznie zapraszamy na szkolenie dotyczące technik skutecznej sprzedaży.Skuteczna Sprzedaż Techniki zwiększania sprzedaży i zdobywania nowych klientów Cel - uczestnicy nabywają umiejętności nawiązywania i podtrzymywania relacji z klientami, prezentacji towarów i usług, sięgania po różne techniki i narzędzia wspomagające sprzedaż, zarządzania kontaktami z klientami celem ich utrzymania. W programie:

 

  • Jak skutecznie umówić się na spotkanie?
  • W jaki sposób się zachować, aby zrobić dobre wrażenie na rozmówcy?
  • Jak rozpoznać potrzeby i oczekiwania klientów?
  • Jak zaprezentować siebie i swoją ofertę?
  • Co powiedzieć, jak się zachowywać, aby przekonać klienta?
  • Jak zareagować na jego obiekcje?
  • Jak w najlepszy sposób sfinalizować transakcję, aby klient był zadowolony i polecił mnie swoim znajomym?
  • Jakie kreatywne techniki sprzedaży i podtrzymywania kontaktów można zastosować?
  • Jak zarządzać kontaktami z klientami?

 

I PRZYGOTOWANIE MENTALNE DO SPRZEDAŻY Z SUKCESEM

  • Wzbudzanie automotywacji
  • Budowanie własnej siły w kontakcie z klientami
  • Właściwe nastawienie w osiąganiu sukcesu sprzedażowego
  • Inwestycja w relacje
  • Odróżnianie się od innych
  • Zainteresowanie klientem
  • Stałe poszukiwanie nowych sposobów handlowych

II ETAPY PROFESJONALNEGO SPOTKANIA HANDLOWEGO

  1. Przygotowanie do wizyty u klienta
  • Zebranie informacji o kliencie
  • Telefonowanie i umawianie wizyty handlowej
  • Co zrobić kiedy klient nie chce umówić się na spotkanie
  • Nawiązanie pozytywnego kontaktu
  • Reguły autoprezentacji (siebie, firmy, oferty)
  • Pierwsze wrażenie
  • Komunikacja niewerbalna
  • Znalezienie wspólnego języka na podstawie obserwacji otoczenia klienta i wcześniejszego researchu
  • Zastosowanie zasady odzwierciedlenia celem wzbudzania zaufania klienta
  • Zbadanie potrzeb i czułego punktu klienta
  • Powody, dla których klient kupuje
  • Techniki zadawania pytań, najważniejszym elemencie zbierania informacji o potrzebach klienta
  • Aktywne słuchanie i parafraza metodami na „kupienie” klienta
  • Prezentacja oferty
  • Zamiana cech produktu na jego zalety i korzyści płynące dla klienta
  • Umiejętne argumentowanie
  • Zaangażowanie klienta w prezentację taktyką sprzedażową

       5.Odpowiadanie na zastrzeżenia i zarzuty

  • Analiza SWOT własnej oferty
  • Jak przewidzieć i przygotować się do odpierania wątpliwości klienta
  • Najczęstsze zastrzeżenia i wykręty klientów (cena za wysoka, jestem zadowolony z obecnego dostawcy itd. ), jak sobie z nimi radzić
  • Przygotowanie narzędzi wspierających prezentację oferty

    III OBSŁUGA POSPRZEDAŻOWA

  • Wpływ kontaktów posprzedażowych na wierność i lojalność wobec firmy i handlowca
  • Prowadzenie własnej dokumentacji sprzedaży i kontaktów z klientem
  • Monitoring sprzedanych produktów w środowisku klienta sposobem na poznanie prawdziwych potrzeb klientów
  • Metoda - zajęcia prowadzone będą w oparciu o metody aktywne, warsztatowe angażujące uczestników: ćwiczenia indywidualne i grupowe, studium przypadku, dyskusje moderowane, mini wykłady i prezentacje, symulacje

WYKŁAD I WARSZTATY  POPROWADZI

EWA STĘPIEŃ

 Certyfikowany trener i coach. Absolwentka szkoły Trenerów Biznesu „Trop” w Warszawie rekomendowanej przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne, a także coachem pracującym metodą międzynarodowej organizacji ICF. Współpracuje z Regionalną Izbą Gospodarczą w Lublinie oraz Bialskopodlaską Izbą Gospodarczą w Białej Podlaskiej. Zrealizowała projekty szkoleniowe dla różnych branż biznesu na terenie całej Polski: spożywczej i mleczarskiej (m.in. Społem, spółdzielnie mleczarskie), medycznej (zaopatrzenie ortopedyczne), biura podróży, przedsiębiorstw z branży narzędziowej  i hutniczej, firm wielobranżowych, informatycznych i budowlanych oraz dla Stowarzyszeń Pośredników w Obrocie Nieruchomościami.

Każdy uczestnik otrzyma materiały szkoleniowe oraz  zaświadczenie o udziale                                        w szkoleniu.

Zapewniamy serwis kawowy i lunch.

Termin:          18 marzec 2015 r. godz. 09.00 – 15.00

Miejsce:         Regionalna Izba Gospodarcza w Kutnie

Kutno, ul. Wyszyńskiego 11, Sala Konferencyjna

Koszt:            Firmy członkowskie – 200 zł/os

                        Firmy nieczłonkowskie – 250 zł/os

 W przypadku uczestnictwa więcej niż jednej osoby z danej firmy udzielamy  10 % rabatu!

 Zainteresowanych prosimy o wypełnienie załączonego Formularza Zgłoszeniowego i przesłanie go do Biura Izby faksem lub e-mailem w nieprzekraczalnym terminie do dnia  16 marca 2015 roku

Wszelkich informacji udzielają:

Wiesław Antoniak – Dyrektor Biura RIG w Kutnie;

Klaudia Wierzbicka – pracownik administracyjno-biurowy

Tel.; ( 024) 355-90-09;  

Fax.; (024) 355-80-08                                                                                                                ZAPRASZAMY

Popularne artykuły

Partnerzy

Agencja Rozwoju Regionu Kutnowskiego S.A. Urząd Miasta Kutno Centrum informacji technicznej i biznesowej Kutnowski Klaster Technologiczny

Chcesz zostać naszym partnerem?